mandag den 17. april 2017

Kevin Sinfield zasvätí svoj Spoty večer k hre, ktorú miluje, Rugby League

Sinfield je teraz rugby hráč s Yorkshire Carnegie, ale jeho úsilie v kapitánom Leeds nosorožca do výšok v roku 2015 boli poctení naposledy s nominácie do užšieho výberu pre športové osobnosť roka, ktorú udeľuje v . Belfast v nedeľu večer

príležitosť sadnúť s Sinfield v týždni prípade dokázal, že aj keď je už liga hráč rugby, šport je stále blízko svojho srdca - odráža takmer prvé slová, ktoré prednesie. "Ja len cťou reprezentovať Rugby League," hovorí. "Dáva mi všetko, čo vo svojom živote a mojej doterajšej kariéry, a to robí to všetko stojí za to."

Sinfield založila kariéru dlho povesť pre vychyľovanie pozornosť od seba. "Je dôle žité si pamätať, či už to bol ja alebo niekto iný, bolo dostať niekoho na tomto užšom výbere a bude tam reprezentovať šport.Namiesto toho, aby naše obvyklé niekoľko sekúnd vysielacieho času v noci, budeme bojovať so všetkými tými ostatnými športy. Je skvelé, rugby liga má nejaké uznanie konečne, a budeme mať dobrý pár minút na výstave v nedeľu pred miliónmi divákov. To je kľúč k našej hre; je to medzinárodné publikum, ktoré bude naladený a je to obrovská príležitosť

"Prehlasujem týmto tímom a tento šport v nedeľu a som si plne vedomý toho. to by mohlo byť individuálne ocenenie, ale je to niečo, čo znamená veľa pre celú skupinu v Leedse.Bol to rekordný rok pre šport a to je hral úlohu; my sme stále viac siahodlhé, priťahuje lepších sponzorov a to je to, čo každý chce. "

13-ročného mladíka, ktorý podpísal Leeds a s pomocou svojho otca pôvodne dochádzal zo svojho domova v Oldham na z� �padnom Yorkshire za nasledujúcich 22 rokov, dozrela do jedného z najväčších hráčov v hre a najlepších kapitánov.Záznamy zastáva hovoria samé za seba, ale sú tu aj lákavá rad vlastností, ktoré tvoria ako Sinfield športovcov a Sinfield človeka, z ktorých všetky spojilo šport ako jedno - s Twitter hashtags ako "# Kev4SPOTY" - do posunúť vpred ponuku, aby mu pomohol vyhrať v nedeľu.

Táto hra-široká podpora opustil Sinfield ponížený. "Podpora som mal v Leeds bolo neuveriteľné, ale ďalej do cudziny z celej rugby league, že je to úžasný," hovorí.

"Nie som na všetkých sociálnych sieťach médií ale ľudia stretnete na ulici, fanúšikovia všetkých rôznych klubov prichádza k tebe, to bolo naozaj pekné. Ja jednoducho nemôžem poďakovať ľuďom dostatok za podporu, ktorú ste mi dal.Je neuveriteľné, že je na zozname s toľkými hráčmi svetovej triedy a športovcov. "

Toto ocenenie nebude mať Sinfield plnú pozornosť, až niekedy profesionálne, že chmeľ na letu do Belfastu po hraní pre Carnegie London Scottish v sobotu.Ale akonáhle to je z cesty, nedele dá Sinfield poslednú šancu premýšľať o tom, čo sa vyberie ako jeden z výnimočných časoch svojej kariéry: jeho posledný pár týždňov v ragby, ktoré vyústili v domácom trojnásobku Challenge Cup , liga Leaders 'Shield a Grand Final.

, celý tím sa blíži priemeru, a stráviť jednu noc s tými chlapcami oslavuje, čo sme urobili v tomto roku je niečo, čo znamená pre mňa veľa,' Sinfield hovorí. "Bol som štyrikrát predtým, a je to ako kto je kto športu.Si fascinovať s ľuďmi, ktorí tam žijú, a vaši hrdinovia vyrastajú sú tam všetci; Išiel som pred pár rokmi a ja narazil do Frank Bruno a ja som si myslel: "Kedysi som vás pozerať, keď mi bolo deväť rokov."

Môže sa stať, fascinovať, keď príde v nedeľu, ale nech sa mu to páči alebo nie, tam bude veľa , ktorí budú dávať pozor na neho. Tam by bol žiadny víťaz jemnejší pre rugby liga, než muž Leeds ste hovoril "pane Kev".


Ingen kommentarer:

Send en kommentar