tirsdag den 11. april 2017

Torres sa nevzdáva sna o svetovom šampionáte

Fernando Torres. Za pôsobenia v atletike Madrid ikona a miláčik dám. V Liverpoole ho vítali nemenej nadšene. A do Chelsea prišiel ako prefinancovaním hviezda. Jeho kariéra uvädá a prispieva k tomu tiež prekročeniu tridsiateho roka. EL Niňo hrá čoraz menej, takže sa logicky vzďaľuje tiež možnosť hrať na svetovom šampionáte. Tej sa však Torres nechce ešte vzdať.
Fernando Torres má v španielskej kopané niekoľko zdatných konkurentov v boji o miesto na svetovom majstrovstvách v Brazílii.Napriek tomu je rozhodnutý odovzdať pre Chelsea i celú krajinu to najlepšie a predviesť trénerovi del Bosquemu, že by bola chyba Fernanda Torresa nevziať so sebou.
V rozhovore pre španielsky denník Marca Torres poznamenal: "Byť v národnom tíme pre mňa vždy moc znamenalo a chcem povedať, že aj tento turnaj je pre mňa sviatkom. nie je to len tak nejaký turnaj, ale turnaj tých najlepších v úžasnej krajine a skvelej atmosfére. Ten, kto pôjde, musí byť stopercentne pripravený na všetko.Fyzická i mentálne stránka, obe hrajú úlohu pri výbere trénera del Bosqueho. " je si vedomý Torres.
" Musím na sebe tvrdo pracovať, čo mám tiež v pláne, pretože sa blíži rozhodujúci časť sezóny, pre klub i pre mňa ako možného reprezentanta. Musím sa dostať do skvelej formy a pracujem na tom každý deň. Zvlášť v domácej súťaži sa nám pomerne darí, ale stále ešte nie je koniec. Nie sme na vrchole, potrebujeme ďalej pracovať a zlepšovať sa.Chceme do finále Lig majstrov, aby sme sa pokúsili o zisk trofeje, " dodáva španielsky strelec.
Podľa Torresa platí v živote športovca jednoduchá zásada: " Čím viac hráte, ao čím lepšiu pozíciu sa hrá, tým vám musí ten zápas byť dôležitejšie. Sú na vás kladené stále väčšie požiadavky, keď ste profesionál. Ak chcem hrať v tých najlepších ligách a o tie najcennej� �ie trofeje, musím aj ja byť jeden z najlepších. K tomu mi ešte veľký kus práce chýba, ale postupne na sebe pracujem. Svetový šampionát je pre mňa veľkým snom, o ktorý nechcem prísť.Čoskoro bude čas nominovať a ja musím byť dovtedy perfektne pripravený, ak sa tam chcem dostať, " uvedomuje si španielsky útočník.
Ďalšie šancu dokázať svoje schopnosti reprezentačnému trénerovi bude mať Torres v nadchádzajúcom dueli s mestským rivalom Crystal Palace, v ktorom sa londýnski Blues stretnú o prvé miesto v tabuľke. na to druhé sa zatiaľ mocne sápe Liverpool, takže prípadné strelecké prebudenie El Niňa by rozhodne Mourinhovým ambíciám pomohlo.

A potom, kto vie, možno sa Torres nakoniec dostane na vysnívaný šampionát.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar